W przypadku osób Zgłaszających Punkt Sprzedaży w poprzedniej edycji programu "Paleta Nagród - 2024" - posiadane dane do logowania pozwolą na zalogowanie się na stronę bieżącej edycji "Paleta Nagród - 2025". Podczas pierwszego logowania taki Uczestnik będzie musiał potwierdzić dane Punktu Sprzedaży, dane swojego konta oraz dane zgłoszonych Pracowników Punktu Sprzedaży.
W przypadku zgłoszonych Pracowników Punktu Sprzedaży - do czasu potwierdzenia udziału Pracownika przez osobę Zgłaszającą Punkt Sprzedaży logowanie na konto będzie zablokowane. Po potwierdzeniu przez Zgłaszającego Punkt Sprzedaży udziału Pracownika w nowej edycji - konto Pracownika zostanie odblokowane oraz zostanie do niego wysłana informacja o możliwości zalogowania się na konto w nowej edycji.
W przypadku osób, które nie brały udziału w poprzedniej edycji Programu "Paleta Nagród - 2024" - w celu uzyskania informacji o tym, jak przystąpić do nowej edycji - zapraszamy do zapoznania się z odpowiedzią na pytanie Jak mogę przystąpić do Programu "Paleta Nagród - 2025"?, które jest dostępne niżej.
Loginem w programie „Paleta nagród - 2025” jest numer telefonu komórkowego podany w Formularzu Zgłoszenia do programu. Uwaga: Pamiętaj, żeby wprowadzić login jako ciąg 9 cyfr, bez dodatkowych znaków (np. myślników, spacji). W razie problemów z logowaniem możesz się skontaktować się z nami wysyłając wiadomość z zakładki "Kontakt" (jako temat zapytania wybierz "Nie mogę się zalogować"). Możesz się skontaktować również z naszą Infolinią dzwoniąc pod numer: (22) 346-75-20 lub pisząc na adres <a href="mailto:paleta.nagrod.pl@pluxeegroup.com">paleta.nagrod.pl@pluxeegroup.com</a>. Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Opłata za połączenie zgodna ze stawkami operatora.
W przypadku osób, które nie brały udziału w poprzedniej edycji Programu "Paleta Nagród - 2024" - w celu przystąpienia do programu należy wypełnić Elektroniczny Formularz Zgłoszenia Punktu Sprzedaży dostępny pod przyciskiem "Zgłoś Punkt Sprzedaży" na stronie www.paletanagrod.pl. Zgłoszenia Punktu Sprzedaży może dokonać jedynie Właściciel Punktu Sprzedaży lub osoba przez niego upoważniona. W formularzu należy podać wszystkie wymagane pola (oznaczone czerwoną gwiazdką), zapoznać się z Regulaminem a następnie wysłać formularz poprzez kliknięcie przycisku "Potwierdzenie danych". Przesłane zgłoszenie zostanie zweryfikowane w ciągu 10 dni. W przypadku pozytywnej weryfikacji zgłoszenia osoba, która wypełniła formularz otrzyma na podany adres email dane dostępowe do indywidualnego konta. W przypadku odrzucenia zgłoszenia - Uczestnik otrzyma taką informację drogą mailową.
Informacje dotyczące przystąpienia do nowej edycji Uczestników biorących udział w Programie "Paleta Nagród - 2024" znajdziesz w odpowiedzi na pytanie Czy mogę się zalogować z użyciem loginu i hasła z poprzedniej edycji Programu "Paleta Nagród - 2024"? powyżej.
Podanie ID AKZONOBEL w Elektronicznym Formularzu Zgłoszenia Punktu Sprzedaży nie jest wymagane, ale może przyśpieszyć termin weryfikacji zgłoszenia. Informacje nt. tego numeru uzyskasz kontaktując się z Przedstawicielem Akzo Nobel.
Zgłoszenia Punktu Sprzedaży poprzez wypełnienie "Elektronicznego Formularza Zgłoszenia Punktu Sprzedaży" może dokonać tylko jedna osoba z danego Punktu Sprzedaży - Właściciel lub osoba przez niego upoważniona. W celu zgłoszenia do Programu dodatkowych Pracowników należy wypełnić dodatkowy formularz "Elektroniczny Formularz Zgłoszenia lub Zmiany Uczestników oraz Proporcji Podziału". Ten formularz jest dostępny dla osób, które dokonały elektronicznego zgłoszenia Punktu Sprzedaży, które zostało zaakceptowane. Po zalogowaniu się na indywidualne konto będzie możliwość zgłoszenia nowych osób z Punktu Sprzedaży oraz określenia ich udziałów w wynikach Punktu Sprzedaży.
Skorzystaj z procedury odzyskiwania hasła wybierając przycisk "ZAPOMNIAŁEM HASŁA" w polu logowania na stronie głównej. Aby wygenerować nowe hasło należy podać w formularzu login, adres e-mail oraz numer telefonu, a następnie wybrać przycisk „RESETUJ HASŁO”. Spowoduje to wysłanie nowego hasła na wskazany adres mailowy. Uwaga: Podany login oraz adres e-mail powinny być zgodne z danymi przypisanym do konta, które zostały potwierdzone podczas pierwszego logowania. Po zalogowaniu się na konto przy użyciu nowych danych dostępowych możesz wprowadzić własne hasło wybierając zakładkę Moje konto -> Zmiana hasła.
Skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość z zakładki "Kontakt" lub skorzystaj z naszej Infolinii dostępnej pod numerem (22) 346-75-20 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Opłata za połączenie zgodna ze stawkami operatora. Możesz również napisać do nas na adres: paleta.nagrod.pl@pluxeegroup.com